Saturday, September 12, 2009

Soalan peperiksaan percubaan SPM 2009 SMT Zon Utara


Kepada rakan-rakan SMT seluruh Malaysia yang ingin mendapatkan soalan Applied Science Percubaan SPM 2009 SMT Zon Utara bolehlah muat turun dengan klik soalan di bawah

Kertas 1 4581/1

Kertas 2 4581/2

"File hosting" ini hanya dapat bertahan selama 90 hari dan jika tiada siapa yang muat turun selepas 90 hari, ia akan terpadam dengan sendirinya.
Kalau ada di muat turun ia akan bertahan lagi 90 hari, begitulah seterusnya...
Jika fail ini sudah dipadam dan tuan/puan masih berminat untuk mendapatkan soalan percubaan ini sila masukkan permintaan tuan/puan dalam ruangan komen di atas, sila sertakan juga alamat email tuan/puan.
Wassalam...harap dapat membantu..

5 comments:

Anonymous said...

salam.. saya baru mengajar applied science ni awal tahun 2010 ni.. sblum ni mengajar fizik... nak minta kongsi kan soalan2 applied science ni boleh..
eefa_aish@yahoo.com.my

Anonymous said...

hello, i've interested to check on this subject. Could you pls send me some questions with answers for exercise practises.My email is empire_continent@yahoo.com

Anonymous said...

Hi, Saya Sebastian PJ dari SMV Keningau Sabah, ingin berkongsi soalan2 applied science dari sekolah cikgu saiful. memandangkan tiada buku rujukan di pasaran, maka inilah kaedah terbaik bagi kita mempelbagaikan / variasi soalan ap sc.
boleh di emailkan pada saya,
sebastian_pj@yahoo.com

Anonymous said...

salam, saya pun nak juga question applied science since kat kedai pon susah nak cari reference book, tq
hanis_adila@yahoo.com

Anonymous said...

salam,
saya juga nak soalan applied science
kalau blh tolong emel kpd saya
terima kasih

nooraishah74@yahoo.com

 

DEDAWAI BERISI Copyright © 2008 Black Brown Art Template by Ipiet's Blogger Template--