Friday, August 27, 2010

Soalan peperiksaan percubaan Applied Science SMTKK 2010


Alhamdulillah bersyukur saya ke hadrat Allah yang Maha Esa kerana dengan limpah kurnianya dapat saya meluangkan masa untuk memuatkan artikel terbaru dapam blog ini.

Peperiksaan percubaan SPM telah pun selesai di sekolah saya, kepada rakan-rakan yang ini memuat turun soalan percubaan saya bolehlah dapatkannya melalui link dibawah

Paper2Trial10A.doc



Saya tidak menyertakan link kepada jawapan, kepada rakan-rakan pengunjung yang ingin jawapan sila tulis alamat email tuan/puan di bahagian komen dan insyaAllah saya akan hantar ke alamt email tuan/puan.

"File hosting" ini hanya dapat bertahan selama 90 hari dan jika tiada siapa yang muat turun selepas 90 hari, ia akan terpadam dengan sendirinya.
Kalau ada di muat turun ia akan bertahan lagi 90 hari, begitulah seterusnya...
Jika fail ini sudah dipadam dan tuan/puan masih berminat untuk mendapatkan soalan percubaan ini sila masukkan permintaan tuan/puan dalam ruangan komen di atas, sila sertakan juga alamat email tuan/puan.
Wassalam...harap dapat membantu..

1 comments:

Anonymous said...

salam.. saya berminat utk mendapatkan koleksi soalan applied science utk anak murid saya yg akan ambil spm 2011 ini.. harap dapat berkongsi serba sedikit..
sekiranya ada teknik menjawab boleh kongsi.. saya hanya guru tuition dan ibu bapa pelajar minta bantu anaknya dalam applied science. so, mmg tiada pengalaman.. nie email saya
rafee_istima@yahoo.com.my

 

DEDAWAI BERISI Copyright © 2008 Black Brown Art Template by Ipiet's Blogger Template--