Sunday, October 11, 2009

Jadual Spesifikasi Ujian Peperiksaan Akhir Tahun 2009


Mengikut takwim persekolahan 2009 SMT Kuala Kangsar, peperiksaan akhir tahun akan dijalankan dari 05/11/2009 hingga 18/11/2009. Mungkin akan ada pindaan kepada tarikh ini.

Saya telah menyediakan JSU PAT 2009 untuk rujukan semua ahli panitia Applied Science SMT Kuala Kangsar. Tuan-puan bolehlah membuat rujukan tentang perincian soalan yang akan disoal dalam peperiksaan akhir tahun 2009.

Dibawah ini ialah JSU dalam bentuk format png



Tuan puan juga boleh muat turun failnya dalam bentuk format MS excell dengan klik

disini

Walaubagaimanapun fail ini hanya dapat dimuat turun sebanyak 10 kali sahaja. Dan jika tiada orang yang muat turun ia akan terpadam dalam masa 90 hari.

Jika 'link' ini sudah terpadam, sekiranya tuan puan masih berminat bolehlah tulis permohonan tuan puan di dalam ruang komen ye

Harap dapat membantu...


7 comments:

A. Mie on November 18, 2009 at 10:34 AM said...

saya mohon agar cikgu dapat e-mailkan Jadual Spesifikas Ujian Peperiksaan Akhir Tahun 2009 untuk rujukanan saya.. untuk makluman saya baru nak mengajar applied science.. sebelum ini saya mengajar fizik lebih kurang 14 tahun.. Harap saya dapat bantuan cikgu.

cikgusaiful on November 19, 2009 at 7:06 PM said...

saya perlukan alamat e-mail cikgu...terima kasih

Anonymous said...

salam..boleh x saya mintak soft copy JSU... nak tengok format... ni emel sy.. nevile_aki@yahoo.com

Anonymous said...

salam cikgu....saya berminat nak soft copy JSU di atas..ini email sy elektra_ida85@yahoo.com....TQ..

Unknown on January 11, 2014 at 10:53 PM said...

salam... bule saya dapatkan soft copy JSU diatas.. ini email saya siti.shafinas11@gmail.com

terima kasih

Unknown on January 12, 2014 at 6:56 PM said...

SALAM ...boleh tolong emel kan soft copy jsu di atas .... ummieones@yahoo.com. terima kasih atas perkongsian yang bermanfaat

ANUAR on April 13, 2017 at 8:39 AM said...

SALAM...BOLEH HANTARKAN JSU DI ATAS DI anakin5230@gmail.com..terima kasih

 

DEDAWAI BERISI Copyright © 2008 Black Brown Art Template by Ipiet's Blogger Template--